3 Temmuz 2013 Çarşamba

YVES ROCHER HYDRA SPECIFIC KÖPÜK TEMİZLEYİCİ




Görünüm olarak (sallayıp köpürtmedikçe) sade su; bu mu makyajımı, cildimi temizleycek diye tereddütle aldığım bir üründür kendisi. İyi ki ön yargımı bi yana bırakıp denemişim diyorum şimdi.

Yazın çoğumuz gibi bende sıfır makyaja yakın hafif makyajı tercih ediyorum. Köpük yapısıyla, çok pratik ve kullanışlı. Makyajımı temizlemeye üşendiğim akşamlar için resmen. Makyaj yapmadığım günlerde de cildimi temizlemek için rahatlıkla kullanıyorum. Cildim çok hassas değil, herhangi bi yan etkisi olmadı fakat çok hassas ciltli tanıdığıma 2-3 deneme yapacağı bi nevi tester verdim, deneyip çok memnun kaldı, sürekli bulamama endişesiyle 2 tane stok yaptı. 

Ürünün etkili olması yanında sevdiğim diğer özelliği; bereketli olması :) 150 ml. lik şişe sabah akşam olmak üzere günde 2 kez kullanıyorum, 8 ay gibi bi süre kahrımı çekti, 1 hafta 10 gün daha işimi görür tahminimce...


♥ Sevgiler ♥

1 yorum :