4 Temmuz 2013 Perşembe

NEUTROGENA AYAK BAKIM KREMİ





Her iki ayağımın da baş parmak tırnaklarını batık sebebiyle çektirip, o sıkıntıyı yaşayan birisi olarak ayak bakımıma çok önem veriyorum, içinde bulunduğumuz günlerde sandalet ve parmak arası terlikler dolaplardan çıkınca, ayacıklarımız ön planda artık ;)) biraz estetik görünseler kimseye zararı olmaz di mi? bu sebeple günlük bakım rutinimize ayacıklarımızı da ekleyelim derim ben. 

Neutrogena 'nın el kremlerinden sonra ayak bakım kremini de severek kullanıyorum. Nasırlı ayaklar için olan ürününü kullanıyorum. İçeriğindeki exfoliant (soyucu) özelliği ile deri üzerindeki kalın ve nasırlaşmış derinin incelmesini, yenilerinin oluşmasını önlemeyi vaad ediyor, benim ayaklarım üzerinde vaadini gerçekleştiriyor. 

Yorgun değilsem, üşenmezsem, unutmazsam 2-3 günde bir yatmadan önce (ama pazar günleri kesinlikle banyo sonrası ihmal etmiyorum) ayaklarıma masaj yaparak sürüyorum, çoraplarımı giyip mis gibi bir uyku sonrası pamuk gibi ayaklarla uyanıyorum. 

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder