14 Mart 2014 Cuma

WATSONS CHARCOAL (KÖMÜR ÖZLÜ) SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI



Şimdiye kadar yine sadece Watsonslarda satılan  Beauty Formulas'ın Kömürlü Burun bandını ve derinlemesine temizleyen deep clean serisini dönüşümlü olarak kullanıyordum, elimdekiler bitince rafta yeni ürün olarak bunu görünce denemek istedim. Diğerinde pakette 6 tane bunda 10 tane olması etkili oldu karar vermemde, fiyat olarak çarpıp bölünce aynı hesaba geliyor, ben hemen bitmesin diye bundan yana kullandım tercihimi. 


Bandın burnumuza yapıştırılan düz kısmı 

Kutu içeriği ayrı ayrı paketlenmiş 10 adet banttan oluşuyor. Yüzümüzün temizliğini yaptıktan sonra, (duş-buhar banyosu vs. sonrası daha etkili) bandı şeffaf plasterden dikkatlice ayırıyoruz, burnumuz ıslakken burnumuza yapıştırıyoruz. (ellerimizin kuru olması çok önemli, ben bu uygulamamda o ayrıntıyı atladım, sonuç yine de idare eder) 

Burnumuza yapıştırdıktan sonra 10-15 dk kadar bekliyoruz. Kurudukça bant resmen taş gibi sertleşiyor. Dikkatlice çekmeden yavaşça çıkarıp, burunda kalan nadir kömür izlerini tonik ile temizliyorum.  
İşlem sonucu bandın hali



Tüm işlemler sonrası kaymak gibi bir burun yaklaşık 1 hafta kullanıma hazır. :))


2 yorum :

  1. merhaba tatlım bloğunu tesadüfen buldum bayıldım bende beklerim bloğuma sevgilerleee:))

    YanıtlaSil
  2. Canım bloğunu takip ediyorum ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil