14 Temmuz 2013 Pazar

BURT'S BEES ONARICI EL KREMİ



Bugün de severek kullandığım Burt's Bees ürünlerinden onarıcı el kremi ile karşınızdayım. Bu kremi keşfedene kadar vazelin kullanıyordum, ellerime acil müdahale gereken durumlarda. Vazelin petrol türevi kimyasallar içerdiği için artık kullanmıyorum. 

Yaz-kış severek kullanıyorum, yapı olarak oldukça yoğun bir krem, cilde yedirmesi zor olcak diye düşündüm, hiç öyle olmadı. Markanın sloganı 'yenilebilecek kadar doğal'. Ankara'nın ayazında kışın ellerime şifa olabilen tek ürün diyebilirim, gün içinde de sık sık yenileme ihtiyacı duymuyorum, sürdükten sonra yapış yapış yağlı his kesinlikle olmuyor. 90gr fiyatı 42 TL. Küçücük bi kreme bu kadar para verilir mi? diye düşündüğüm çok oluyor, kendimi ödüllendirmek adına tamamen doğal sağlıklı + pahalı :(( markaları satın alıyorum, ne de olsa her şeyin en iyisine layığız bence. Neyse ki hayatımızda Markafoni-Trendyol ve Limango gibi kanallar var ki sık sık indirimli satışa giriyor, ben de yanlış hatırlamıyorsam Markafoni'den almıştım.

Sizin severek kullandığınız, önerebileceğiniz ürünler nelerdir?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder