25 Temmuz 2013 Perşembe

LUSH DREAM CREAM

Bugün; anneme egzaması için aldığım Lush Dream Cream ile geldim. El ve ayak kuruması, soyulması kaşıntıları için denemediğimiz krem kalmamıştı. (vazelin ve aspirin karışımı da dahil). İstanbul ziyaretlerimin birinde Suadiye Lush mağazasından tereddüt ederek almıştım, tereddütümün sebebi; annemin parfüm vs. kokusundan rahatsız olması, kremin de içeriğinde parfüm yok fakat kendine has kokusu var, kullanmaz endişesiyle almak istemedim. Satış temsilcisi, sadece egzama için değil tüm vücut için herkesin kullanabileceği krem olduğunu söyleyince gözümü karartıp aldım. Özellikle ayaklarındaki kaşıntılarda çok rahatlatıcı etkisi oldu. Zaman zaman ben de banyo ve duş sonrası kullanıyorum, yumoş yumoş bi cilt kalıyor geride... :)) 


Birazcıkta ürünün içeriğine ve etkilerine göz atalım ;))

Her zaman tüm dünyada ilk 10'a giren tedavi edici, ağrıya, kuru cilde, egzama ve hatta sedef hastalıklarında olumlu etki yapan kremimiz. Yulaf sütü kremin 1/3 ünü oluşturur. Tahriş olmuş cildi yatıştırır. Aşırı kuru ciltleri yumuşatır ve besler. 
Gülsuyu; sakinleştirici, yatıştırıcıdır. Kaşıntıyı giderir, yeni sağlıklı cilt hücreleri gelişimini sağlar ve kırmızılıkları azaltır. 
Zeytinyağı; sakinleştirici ve iyiliştiricidir. Kuru, kızarmış ciltlere iyi gelir. 
Kakao yağı ve bezoin; cildi yumuşatması için kullanılır. 
Papatya ise; yine hassas, kuru ciltler için idealdir. 
Lavanta yağı ise; sebumu dengeler, kızarıklıkları giderir, sakinleştirir, stresi azaltıcı ve sağlıklı hücre gelişiminde yardımcı olur. (lushturkey.com'dan alıntıdır.)

Sevgiler :))

2 yorum :

  1. Tam da bu kremi almayı düşünürken yorumunu okumak hoş oldu. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazda olsa fikir verebildiysem ne mutlu... sevgiler benden :))

      Sil