24 Temmuz 2013 Çarşamba

KİEHL'S GECE BAKIM SERUMU






Cildime muhteşem bir gece bakımı yapan Kiehl's Midnight Recovery Concentrate 'i yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Henüz blogumu açmadığım; Kiehls serum furyasının esmeye başladığı dönemde şans eseri twitter'de tanıtım amaçlı promosyonda kazandığım serumu halen kullanıyorum. Cildim için en büyük piyangoyu kazanmışım demekten kendimi alamıyorum. :)) Tüm Kiehl's ürünleri gibi doğal&bitkisel içerikler barındıyor, paraben içermiyor. Ürün içeriği gece boyunca cilt bariyerini yenileyerek, sağlıklı, ışıl ışıl bir cilt ile başlamamı sağlıyor. Hani kolay kolay bitmez ya, bitince hatta bitmeden hiç düşünmeden yenisini alacağım mucizeler arasındaki yerini çoktan aldı bile...


Markanın tek olumsuz yönü; İstanbul dışında mağazasının olmaması :( Neyse ki bir çok blogda da takip ettiğimiz üzere İstanbul Bağdat Cad. Şubesinden telefon ile sipariş verilebilmesi (yetmez ama) güzel bi uygulama. Ben de çoğumuz gibi kozmetiklere dokunmayı, koklamayı, içeriklerini saatlerce görüp okuyarak satın almaktan yanayım. Bu postum Kiehl's için bir serzeniş olsun, en azından Ankara, İzmir gibi metropollere şube açmaya teşvik etsin umuyorum.
Gelelim ürünün içeriği ve kullanım şekline;

İçerik:
Çuha çiçeği yağ: Cilt bariyeri onarımını yapar. Cilde ışıltı kazandırır.
Lavanta Özü yağı: Tahriş olmuş cildin rahatlamasına yardımcı olur, lekeli görünümü azaltıp, cilt renk tonunu dengeler.

Kullanımı:
Öncelikle cildimi güzelce temizleyip, tüm günün kir ve makyaj kalıntılarından arındırıyorum. Serumu avcumun içine 2-3 damla damlatıp ellerim ile (pamuk vs. kullanmadan) tampon hareketlerle cildime yediriyorum. 2-3 damla ne işe yarıyacak bol bol süreyim demek gibi bi hata yaptım ilk günlerde :) ufak ufak isilik benzeri sivilceler oluştu. Sonrasında kullanma talimatına harfiyen uyunca hiç bir sorun yaşamadım. 

Alnımda ciddi anlamda oluşan ifade kırışıklıklarını resmen ütüledi kırışıklardan eser kalmadı, ilk zamanlarda okuduğum güzel postların etkisiyle psikolojik olduğunu düşündüm ama gerçekten işe yarıyor. İçeriğindeki lavanta yağının rahatlatan kokusu ile güzel bi uykuya dalmak ta ekstra güzelliği.

Gönül rahatlığı ile alın kullanın pişman olmazsınız diyebileceğim bi mucize.


Sevgiler :))

1 yorum :

  1. ben de 1 haftadır deneme boyunu kullanıyorum çok memnun kaldım gerçekten de..

    YanıtlaSil