21 Mart 2014 Cuma

GRATİS'E ÖZEL SOYUCU AYAK MASKESİ


Bu sene 8 Mart indirimleri ne kadar bereketli geçtiyse aldığım ürünlerle ilgili deneyimlerimi yazmaya anca sıra geliyor :) 

Bugünkü konuğumuz; Soyucu özel ayak maskesi (yaz için hazırlık) 



Bu tip ayak soyucu ürünlerden, aylar önceki LilaKutumdan çıkan Silky Foot ürününü anneme kullanmıştık, sonuç inanılmayacak kadar başarılıydı, o gün bugündür kendim için de aynı üründen alıp kullanmak istiyordum, kutusundan çıktığı için memnun olmayanlardan twitter, blog ya da i.g satan var mı diye çok araştırdım denk gelmemiştim.  Taa ki 8 Mart indirim çıkarması için Gratise gidip o ürünün muadili olabileceğini düşündüğüm bu maskeyi görene kadar. Etiket fiyatı 15 küsür TL idi, yarı fiyata 8 TL falan yapıyordu, 8 TL yi nereye harcamıyorum ki diye düşünüp attım hemen sepete; 59,00 TL olan diğer maskeyi LilaKutu sepetime atıp atıp çıkardığımı düşününce oldukça karlı bi alışverişti benim için.



İçeriğinde süt, elma, limon, portakal, papaya vs. meyva asitleri olması; soyma işlemini doğal asitlerle yapması cezbetti beni..  


Paket içinden tek kullanımlık 2 adet plastik patik şeklinde maske çıkıyor. Patiğin giyilecek kısmı içindeki ilaç dağılmasın diye doğal olarak kilitli, işaretli yerlerden makas ile kesip dikkatlice ayağımıza giyiyoruz. 1-1,5 saat arası bekleyip ayaklarımızı sadece su ile duruluyoruz. (Kullanım önerisi olarak maske üzerine çorap giyilebilir; ilaç ile deri daha iyi temas etsin diye denilmiş ama ben giymedim) 



Patiğin sadece ayak tabanına denk gelen kısımları plastik üzerinde elyaf vs. ile kaplı, ilaç içinde kalsın akmasın amaçlı olsa gerek, patiğin tamamının aynı ürünle yapılmış olmaması çok iyi düşünülmüş çünkü ayağın üstü de 1-1,5 saat kadar ilaçla temas etse deri değiştirmekten kesin yara falan olur. 


Uygulamadan sonraki ilk iki gün resmen kaşıntıdan ölüyordum diyebilirim, ayağımın kaşıntısından gece tatlı uykudan uyandım :(( özellikle ayağımın üstünün ince derisi, tırnak dipleri beni deli edecek kadar kaşındı, neyse ki 2 gün sürdü fazla uzamadı. Sonraki 3-4 gün hiç bir gelişme olmadı, tam bu ürün tırt çıktı diye düşünecekken, anneme yaptığımız uygulamada da bu şekilde olduğu aklıma geldi.   


Uygulamadan 5-6 gün sonra 




Uygulamanın 1 hafta sonrası 





Uygulama sonrası ilk pazar gününe denk gelen 10bin bakım (el-yüz-saç-tırnak vücut bakımından oluşan paket) sonrası :)) 

Uygulamadan yaklaşık 5-6 gün sonra soyulmalar başladı ve halen de devam ediyor, Mayıs'a kadar soyulma işlemi biter diye düşünüyorum, bekleyip göreceğim...

Sevgiler :)) 

7 yorum :

  1. lila kutudan gelen üründen çok memnun kaldım ben ayaklarım o kadar güzel oldu ki.. yeniden alacaktım ama madem muadili var kasım gibi alıp yaparım bunu soyulma işlemi için en az 3 ay vermek gerekiyor çünkü ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. riske girip uyguladım, sandalet mevsimi gelmeden soyulma bitmiş olur diye umuyorum :))

      Sil
  2. Blogunu daha önceden okumuş ve bu maskeyi almıştım merak edip gerçekten çok etkili :)

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni bir haftalık bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba de bu soyucudan bende alıp uyguladım. Ayak kenarları güzel soyuldu 5 gün sonra bu etki başladı. Üstünden bir 5 gün daha geçti şimdi. Topuklarımın altında hiç soyulma olmadı. Ayaklarmın altındada çok az. Etkisi devam edermi daha. Çok teşekkür ederim cevabınız için

    YanıtlaSil
  4. 2 defadır alıyorum 1 hafta oldu hiç bir etkisini görmedim 😶

    YanıtlaSil
  5. Bende aldım 3 gün oldu ama bi etki görmedim acaba deri soyulması için çorap mı giymeliyim nemlenmesi mi gerekiyor bilemedim bilgi verirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  6. Bende alcam etkisi varmidir

    YanıtlaSil