8 Temmuz 2013 Pazartesi

LOREAL - DIADERMİNE - ACNECİNAMİDE CİLT TEMİZLEME & PEELİNG





Diadermine Dengeleyici  Yüz Yıkama Jeli

Cildim karmadan yağlıya dönük yapıda. Diadermine jeli genelde 2-3 günde 1 kullanıyorum, cildimi çok yormamak adına, çoğunlukla sade su ve yüz temizleme süngerleri ile yapıyorum temizliğimi. Makyaj temizleme mendilleri ile ilk temizliğimi yaptıktan ıslattığım parmak uçlarımla masaj yaparak T bölgemi temizliyorum, hafifçe yanaklarımı temizleyip, bol su ile duruluyorum. Burun kenarlarımı kurutup kabuklandırıyor. Siyah nokta giderme iddiasına gelince; hiç bir ürün yüzeysel olarak siyah nokta temizliğini başaramaz. Buradaki yazımda bahsettiğim  TIK TIK siyah nokta temizleme aparatı ile köklü temizlik yapıp ardından; açılan gözeneklerin tekrar kir ile dolmaması ve gözeneklerin sıkılaşması için tonik kullanmak şart!!!

Acnecinamide Peeling Scrub

Çok sık olmamakla birlikte  haftada bir ya da 15 günde bir öncelikle T bölgeme, T bölgemden arta kalan ile de yanaklarımı temizliyorum, çok nazikçe uygulamak gerekiyor, parçacıklı yapıda, cildi çizebiliyor. İçeriğindeki mentol yüze çok güzel ferahlık veriyor, kokusu beni rahatsız etmiyor.

Loreal Pure Zone Derinlemesine Gözenek Arındırıcı Jel 

Diadermine ile dönüşümlü olarak kullanıyorum. Çok ince parçacıklı jel peeling ıslak yüzüme çok az miktarda masaj yaparak uygulayıp, bol su ile duruluyorum.

Biraz karmaşık olmadıysa, tek tek yazı yazmak yerine karşılaştırmalı yazılar yazarak devam edeceğim, sizin fikirlerinizi de alırsam çok mutlu olurum. 

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder