11 Aralık 2014 Perşembe

THE BALM CINDY LOU AYDINLATICI PUDRA


The Balm'ın aydınlatıcılarından bir diğeri Cindy Lou ile geldim bugün :)) Benim ten rengimde aydınlatıcıdan çok pudra/allık işlevi görüyor. Cilt üzerinde yağ gibi kayıyor, uygulaması çok kolay ve zevkli. 



Pembe şeftali alt tonlu Cindy bebek kızkardeşi Mary Lou ya göre daha doğal fazla ışıl ışıl değil. Yine de Cindy bebeği de kullanırken dikkatli olmak gerekiyor, abartmamalı. 

Mary Lou gibi Cindy 'i de far olarak kullanıyorum. 



Kocaman aynasını da seviyorum :)


Serinin son parçası Betty Lou tek eksiğim, çok emin olmamakla birlikte indirim zamanında aklıma yatarsa alırım, ya da şu anda yaptığım gibi Meet Matte paletimdeki en koyu tondaki farı bronzlaştırıcı olarak kullanmaya devam ederim. Siz olsanız ne yapardınız? Kararsızım ben...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder