2 Aralık 2014 Salı

EOS LIP BALM


Kış mevsiminin iyiden iyiye kendini hissettirdiği bu günlerde, bugünkü konuğum EOS lip balm. Takip edenler bilir, vıcık vıcık lip glosslar yerine lip balmlar benim için bir tık öndedir her zaman. Eos'un pek fazla seveni yok ülkemizde sanırım, ama ben seviyorum keratayı. Gerek şirin ambalajı olsun, gerek enfes çilek aroması olsun kalbimi kazanmayı başaran bir ürün. Ankara ayazında çok soğuk kış günlerinde Blistex  ve Burt's Bees ile kimse yarışamaz tabii ki bu bir gerçek. 


Holywood yıldızlarının elinden düşürmediği ürün olarak hafızalara kazınması sanırım ülkemizde beklentiyi yüksek tutmamıza sebep oldu.Keşke o ablaların güzellikleri bi krem, bi lip balm, bi şampuan ile elde edilebilse, ama yok öyle bir dünya, Kapital sistemin oyununa gelmeden, makul/mantıklı beklentiler içinde olmalıyız, naçizane fikrim budur :) 


Ambalajın şirinliğine kimsenin diyecek bi sözü olduğunu sanmıyorum :) buram buram kokmayan ama sürünce kendini hissettiren çilek aroması da ok. nemlendirmesine gelince; ben gece yatarken ve sabah makyaj öncesi dudaklarıma mutlaka uyguluyorum hergün. Gün içinde de tazelemek gerekiyor.

Vazgeçilmez bir ürün mü? - Hayır
Kullanılmayacak kadar kötü bir ürün mü? - Hayır 


Sözün özü; burdan 25-30 TL verip alınacak bir ürün değil, yurt dışından gelen tanıdıklarınız varsa denemek için alınabilir, ama burdan sipariş verip maceraya girmektense muadili olan, elimizi öpenden paramızla rezil olmadan alabileceğimiz çok daha güzel ürünler var bence...


Sevgiler...

1 yorum :

  1. ya lütfen eos lemon drop ve diğer çeşitlerinden (ama lütfen özellikle lemon droptan yani sarı renkli limonludan .)lüüüüüüüüüttttffeeeeennnnnn çekiliş yapıııın..........!!! bloğumun adı kendi makyaj malzemelerini yap! lütfen takip edinnn<3<3

    YanıtlaSil