26 Mayıs 2014 Pazartesi

MARVİS'TEN TARÇIN & NANE FERAHLIĞI


Yine Lila Kutu sayesinde tanıştığım bir ürünle karşınızdayım. 


Haftaya ferah bir başlangıç yapalım istedim. İlk gördüğümde diş macununda tarçının işi ne? tarçın dediğin sütlaç ta olur, aşure de olur diye düşünmüştüm :)) ama kullanınca işin hiç öyle olmadığını gördüm. 

Diğer macunlara göre daha katı kıvamlı ve nerdeyse hiç köpürmüyor. Beyazlatıcı özellikli başlığı olan şarjlı fırçamın da etkisi var mıdır bilmiyorum ama ilk fırçalamada bile çok güzel parlatıyor dişleri ve verdiği ferahlık saatlerce sürüyor. Bezelye tanesi kadar aldığım fırçayı çalıştırıyorum, geri kalanını fırça kendisi yapıyor zaten, 2dk. sonunda bu kadar yeter diye uyardığı için fazla (!) fırçalamak tehlikesi de yok. (ne fazlasından bahsediyosun ablacım, önceleri düşünüyorum da 1 dk bile fırça yüzü görmüyomuş dişlerim) 

Diş hekimlerinin de önerisi ile; her model/marka macunu kullanmak gerekiyormuş içerisindeki etken maddeler farklı olduğu için hepsinden faydalanmak amaçlı. Bu mantıkla ben uzun süredir 75ml. lik macunlardan daha büyüğünü almıyorum marketten ama o bile fazla geliyor, aylarca bitiremiyorum (bizim evde herkesin fırçası ayrı olduğu gibi macunu da ayrıdır) Macunu fırçaya tüpün ağzı fırçaya değdiği için; doktorlar macunun da ayrı olmasını tavsiye ediyor. Şu anda dönüşümlü olarak İpana, Theramed ve Marvis kullanıyorum. Artık bildiğimiz markaları alırken Watsons ve Gratislerde satılan seyahat boyu ürünlerden alıp dönüşümlü olarak kullanmayı düşünüyorum. 

Marvis'e gelirsek Yasemin-Nane olanının oldukça fazla seveni var gördüğüm kadarıyla. Douglas ve  Lilakutu da satışı var. Artık hangisinin kısmetindeyse ilk fırsatta denemediğim her çeşidinden olamasa da 25ml. lik olanlardan 2-3 tane almayı düşünüyorum, önümüz yaz at valize gitsin. Çeşit çeşit, minnak minnak kullanmak için. Kullananlardan tavsiye almak isterim, hangi çeşitleri almaya değer...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder