23 Mayıs 2014 Cuma

KALYON TIRNAK ETİ TEMİZLEYİCİ

Aslında bunu değil de içinde peeling parçacıkları olanı alacaktım, Uzun süredir hiçbir Gratis'te bulamadığım için mecburen bunu aldım. 

Banyo ve duş sonrası yumuşayan tırnak etlerime fırça yardımıyla sürüyorum, 3 dk beklenmesi isteniyor, ben bekliyor muyum? ıhhhmmm cııkkk.. 3 dk benim için çok uzun bir süre, ama ilk sürdüğüm tırnaktan son sürdüğüm tırnağa tırnak etlerimi iterek geldiğim için 3 dk fazlasıyla kalıyor tırnaklarımda. O anda elimde ne varsa; tahta çubuk, kürdan, törpü ucu ile etleri itip, alkol ile ıslattığım pamukla tırnak üstümü ve temizleyiciyi silip, yıkıyorum.  


Çok mucize bir ürün değil, tekrar alacağımı sanmıyorum, anam-babam usulü salataya-yemeğe kullandıktan sonra kalan limon ile elleri parmakları ovmak bile çok daha iyi sonuç veriyor. NET

VE bileşiminde de gördüğümüz üzere içeriği çok ta masum değil maalesef...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder