22 Mayıs 2014 Perşembe

L'ACTION KAKAO ÖZLÜ YÜZ MASKESİ

Son Gratis çıkarmamda aldığım maskeyi deneme fırsatım anca oldu. Öncelikle kokusu misss misss.. Krem formatından daha çok, biraz akışkan köpük köpük hımmm nasıl denir, hahh tam bir krem şanti kıvamında,  güzel kokusu çağrıştırdı, çok pis boğaz olduğumdan falan değil :)) 


Çoğu uygulamamda olduğu gibi bunu da geleneksel pazar günü temizlik ve bakım rutinime dahil ettim. Bu maskeler tek kullanımlık olarak geçiyor ama bana 2 kullanım yetiyor, maskeden önce cildime sağlam bir bakım yaptığım için :))  Kullanmadan önce; yine gratis ya da watsons'tan aldığım seyahat için olan küçük kaplara koyup, dudak ve göz çevresine gelmeyecek şekilde (dudak ve göz çevresi + göz kapakları için ayrı maskem var :p ) tüm yüzüme 2 kullanım yetecek kadar  ince tabaka olarak uyguluyorum. 12 dk. bekletilsin diyor ama ben 15-20 dk bekletiyorum, fazla nemden kimseye zarar gelmez di mi? Sonrasında su ile foşur foşur yıkamak yerime, hafifçe su ile fazla maskeyi akıtıp, yüzümün nemi ile kağıt havluyu ıslatıp o şekilde temizliyorum. Kokusu için bile indirim zamanlarında stoklayacağım maskeler arasında yerini almış bulunmakta, vatana millete hayırlı - uğurlu olsun...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder