10 Mart 2014 Pazartesi

SKIN79 SUPER PLUS PURPLE BB KREM

Şubat ayı Lila kutumdan çıkan deneme boy ürünü yaklaşık 1 hafta kadar deneme şansım oldu. Cildim karma, bu krem ise yağlı ciltler için olan ürün. T bölgem hariç yüzüme uyguladım, T bölgeme halen kullanmakta olduğum ilk göz ağrım Garnier ile karışım yaparak uyguladım. 

Genel olarak nemlendirmesi başarılı, kuruluktan pul pul olan yanaklarıma ekstra nemlendirici kullanma ihtiyacı hissetmedim. 1 hafta hangi ürün olursa olsun, kesin karar vermek için yeterli bir süre olmasa da, tahmini fikir oluşturuyor kafamda. 


Kapatıcılığı, oluşturduğu pürüzsüz görüntüyü çok sevdim. SPF 40 koruyucu özelliği varmış.



Bu kadar çok kremi elimin üstünde denemeye kıyamazdım, yüzüme uygulamak için elimin üstündeki çizik kısmı da kapatıp kapatmadığını görmek istedim, sonuç; sadece kremi elimden yüzüme uygularken, bulaşan kalıntılar bile elimin üstündeki kusurları kapatmaya yetti.

Malum bir çok site alışveriş yaparken artık yanında gönderdikleri hediye tester ürünleri işimize gerçekten yarasın diye bize seçtiriyor, alışverişlerimde cildimin yapısına uygun olanının testerını kesinlikle isteyeceğim bir krem. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder