9 Mart 2014 Pazar

GRATİS VE WATSONS 8 MART ALIŞVERİŞİ

İtiraf ediyorum; ben de 8 Mart indirimine kayıtsız kalamadım, biraz ağır hasar bıraktı sanki bu indirim bende. 1-1,5 aylık kalkınma planım içinde Clarisonic Mia 2 alma düşüncem olduğu aklıma geldikçe, ödemelerle dolu zor zamanlar bekliyor beni :(( 

Şimdi ağlamaya biraz ara verip, bebeklerime baksam iyi olacak, moral baabıında.. ;))


HAFTASONU'NUN BIRAKTIĞI HASARIN TAMAMI





♥♥♥ BALM VOYAGE ♥♥♥

BİLUMUM YÜZ VE AYAK MASKESİ, BENRİ PAMUK VS.
(Ayak maskesini uyguladım, etki/yan etki oluşsun paylaşacağım)
Bakalım sily foot kadar iyi mi? Eğer iyi ise boşuna 60 TL vermeyelim silky foot'a her indirimde gratisten stoklarız bunu ;))

WATSONS'DAN SİYAH NOKTA BANTLARI

GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU, BENRİ ASETON VE KALYON OJE İNCELTİCİ

BALM ALLIK FIRÇASI, ÇİFT YÖNLÜ FAR FIRÇASI ve  HOT MAMA ŞEFTALİ ALLIK



SAĞLIK DA ÖNEMLİ AMA Dİ Mİ? 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder