25 Kasım 2013 Pazartesi

NARS SUPER ORGASM LIPGLOSS

 Lipgloss ları vıcık vıcık, ıslak ıslak görüntüleri ve rahatsız edici yapılarından dolayı pek sevmem, hakkını vererek kullandığım gloss  yok denecek kadar azdır, lip balm olayı bana daha uygun, akmıyo kokmuyo, ben burdayım diye bağırmıyo vs. vs.  :)) 




Fakat; 
çok saygıdeğer abilerim-ablalarım
 şu anda elimde görmüş olduğunuz nars lipgloss, kafamdaki gloss olayını tamamen alt üst etti. Kesinlikle; vıcık vıcık, ıslak ıslak yapısı yok, rüzgarda uçuşan saçların dudağa yapışması ordan eline yüzüne gözüne bulaşması en illet olduğum şeydir. (sanırım sinirlerim fazla hassas) Nars'ta böyle sıkıntı yaşamıyorum. 
Renk olarak da var ile yok arası altın ışıltılı şeffaf pembe. Serinin onlarca rengi içinden mutlaka beğendiğiniz olacak. http://www.narscosmetics.com/color/lips/lip-gloss/lip-gloss/orgasm 01- turkish delight ile bunun arasında çok kalmıştım, iyi ki super orgasm almışım diyorum. Sephora'dan 65-70 TL gibi bir fiyata almıştım, şimdi Amerika'dan getirtebilmenin arayışları içindeyim. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder