26 Kasım 2013 Salı

ARTDECO RICH TREATMENT FONDÖTEN - (12)

BB Krem sezonunu kapatıp fondötene geçiş yapmış bulunmaktayım. En sık kullandığım fondötenlerimden bir diğeri Artdeco. Bu marka ülkemizde çok bilinen bir marka değil, bana Amerika'dan hediye gelene kadar ben de bilmiyordum. Biraz araştırınca son bir kaç yıldır Boyner-Douglos mağazalarında satıldığını gördüm. 

20 ml lik şişede, bu kadan minnak şey için bi sürü para verilir mi demeyin, özel aplikatörü ile çok az miktarda alıp uygulanıyor. Pompalı şişeleri sevmiyorum, hem ziyan oluyo, hem de üstüme sıçratıp bi kaç gömleğimi lekelemişliğim var sayelerinde.


Uygulamayı hijyen açısından; (kendim kendime kullansam da) aplikatörten avuç içime ordan da yüzüme şeklinde yapıyorum. Gün aşırı kullanıyorum diyebilirim, Ankara ayazında nemlendiricim ya da linkte yazısını paylaştığım Nuxe Kuru yağ ile avcumda karıştırıp, ıslak sünger ile uyguluyorum. 


İnce çizgiler, gözenekler ve lekeler üzerindeki kapatıcılığına çok güveniyor marka, benim ihtiyaçlarım için de yeterli kapatıcılık sağlıyor. Uygulama sonrası ışıl ışıl disco topu gibi parlatmıyor yüzü, mat ama güzel bi ışıltı veriyor cilde. 



Şişe 1 ay kadar daha idare eder, bitmesine yakın fazla macera aramadan, değişik markaların tester'larını deneyerek karar vermeyi düşünüyorum, ama tercihim yine Artdeco'dan yana olur gibime geliyor. Sizlerin tavsiye edebileceği markalar var mı? Kapatıcılığın yanı sıra aynı zamanda bakım yapan. 


1 yorum :

  1. selam bu ürünün fiyatı ne kadardı acaba ? bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/avon-8-in-1-palette-smokey-eyes.html

    YanıtlaSil