30 Mart 2015 Pazartesi

AVON TÜM SAÇ TİPLERİ İÇİN ARGAN YAĞI DURULANMAYAN SAÇ SERUMU

Çok fazla gölge, röfle, açma vs. işlem görmemesine rağmen (sadece koyu renk boyama derdim var o kadar) saçlarım yapı itibariyle kuru, asi ve sert :( Banyo sonrası suyu alınmış saçlarımın ucuna avuç içinde aldığım 2 pompa yağ ile yediriyorum. Uygulama sonrası genelde saçlarımı kendi halinde kurumaya bırakıyorum. Çoğunlukla fön makinası sesine tahammül edemediğimden kendi haline kurumaya bırakıyorum. Kesinlikle saç diplerine uygulanacak bir yağ değil, kullanırken bu noktayı gözden kaçırmamak gerek. Zaten özellikle saç diplerinde problemler için üretilen bir şey değilse, normal saç kremleri de dahil çoğu ürünü (bakım yağı, maske, serum vs.) saç diplerine değdirmemek gerekir. 



Omuz hizamdan biraz aşağıda orta uzunluktaki saçlarım için, 2. şişeyi kullanıyorum şu anda. 30 ml. lik küçük ambalajı çok uzun olmayan ama oldukça gür olan saçlarım için 6-7 ay anca idare ediyor beni. :) eee bu da güzel bi süre sayılır. Kokusu da azcık daha güzel olabilseydi süper olurdu, çok rahatsız eden bir koku değil ama; ya sıfır koku ya da azcık daha güzel bir koku olmasını tercih ederdim...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder