21 Ekim 2014 Salı

YVES ROCHER GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Bana göre Yves Rocher'in kült olmaya aday başarılı ürünü çift fazlı göz makyaj temizleyicisini severek kullanıyorum.RIVAL DE LOOP CLEAN & CARE ile dönüşümlü olarak kullanıyorum.  


Akşam cilt temizlik rutinimin ilk aşaması olarak,  şişeyi iyice çalkalayıp; yağ ve su fazların birbirine karıştığından emin olduktan sonra nemli pamuğa göz makyajımın ağır/hafif durumuna göre sıkıyorum, her bir göz üzerinde 15-20 sn. bekletip gözlerimi fazla ovuşturmadan tek hareketle gözümdeki tüm makyajı silip alıyor. Hafif yağlı his bırakıyor fakat benim için sorun değil, sonrasında tüm cildimi göz için de kullanılabilen makyaj temizleme suyu ile temizlediğim için bir kez de gözümün üzerinden geçiyorum.  En son aşamada da bilindiği üzere o gün sırada hangi temizleme ürünüm varsa jel ya da köpük ile akşam temizliğimi sonlandırıyorum. 

Yves Rocher'in indirim dönemlerinde, kişiye özel doğum günü promosyonlarında, hediyeli satış uygulamalarında vs. stoklanmaya değer bir bebek bana göre... 

Sevgiler 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder