16 Ekim 2014 Perşembe

PUREDERM SNAİL YENİDEN CANLANDIRICI ÇOK AŞAMALI BAKIM MASKESİ


İlk olarak step1 (ilk adım) olarak ambalajın yeşil kısmındaki sıvıyı yıkanmış/temizlenmiş, mümkünse geleneksel pazar günü bıcı bıcısından sonra yüzüme yedirip step2 deki kağıt maskeyi yüze yerleştirip 25-30 dk bekletiyorum, süre sonunda maskeyi kaldırıp kalan tüm sıvıyı masaj ile yüzüme yediriyorum.  Diğer maskelerden farklı olarak 3D olduğu için alın burun çene kıvrımlarında hava kabarcığı kalmadan tam oturuyo yüzüme ama benim kocaman yüzüme azcık küçük geldi sanki maske saç diplerime kadar kaplamadı :) 

Gratisin geleneksel indirim günlerinde stokladığım maskelerden, sadece salyangoz özü içermesi azcık midemi kaldırıyo, ama nice işlemden geçmiştir salyangozun s si kalmamıştır diye kandırıyorum kendimi :) Çok büyük bir mucize beklemedikçe 2-3 liralık ürün olduğunu unutmayıp, yüze bir kaç günlük parlaklık aydınlık vermesi benim için yeterli, hiç yoktan iyidir felsefesindeyim...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder