21 Temmuz 2015 Salı

SCHOLL VELVET SMOOTH EXPRESS PEDİ - ELEKTRONİK TÖRPÜ



Tüm gün ayakkabıların içinde hapsolan ayaklarım için bugüne kadar yaptığım en akıllıca yatırım Scholl Velvet Smoot Express pedikür aletidir. 


4 adet kalem pille çalışan aletin paket içeriği, ambalaj üzerinde de gördüğünüz gibi; 1 adet elektronik ana makina, 1 adet törpü başlığı, 4 adet kalem pil ve son olarak koruyucu kapak. 


Makinanın tam olarak işlevi pedikür yaparken/yaptırırken  manuel olarak yapılan ponza taşı uygulamasının elektronik şekilde yapılmasıdır. Dışarda yapılan uygulamalarda hijyenden tam olarak emin olamayacağımız için kendi adıma çok severek kullandığım, iyi ki almışım dediğim, zamandan ve paradan tasarruf sağladığım ürünlerin başında geliyor.

Kullanımı da oldukça pratik;

Gövdesinde bulunan gümüş halkayı açık konuma getirip (sağa çevirerek) hafifçe ayak tabanımda gıdıklar gibi gezdiriyorum. Çok sert bastırınca makina otomatik olarak duruyor,  3-4 sn. den fazla aynı bölgeye kullanılmaması öneriliyor. Ben ilk zamanlarda topuklarımdaki sertliklerden bir an evvel kurtulmak için 5-6 sn. kadar uyguladım. Her hangi bir hasar olmadı. Sonrasında 2-3 er sn. lik uygulamalar yeterli oluyor. Kuru ve temiz ayaklarıma haftada 2-3 uygulama yapıyorum. Uygulama sonrasında ayakları yıkayıp kurulayıp uygun ayak kremi ile nemlendirmek pedikür süresini uzatmakta en büyük etken. Malum yaz mevsimi açık ayakkabı, sandalet ve terliklerden ötürü ayakların en çok hırpalandığı mevsim. 


Kullanım sonrası temizliği de oldukça pratik. Gövdeden ayrılan silindir başlığı akan suyun altında yıkayıp kurulamak yeterli oluyor. Silindir başlığın yerleştiği gövde kısmında biriken tozlaşmış deri kalıntılarını da temiz bez, kolonyalı mendil vs. ile silmek temizlik için yeterli, kesinlikle ana gövdenin suya temas etmemesi gerekiyor.  



Uygulama sonrası temizlik işlemi de bitince silindiri yerine yerleştirip koruma kapağını da takınca, bi sonraki kullanıma kadar emniyetle saklanmaya hazır hale geliyor. 


Silindir başlığı tek başına da satılıyor. Gerçi makina üzerinde gelen başlık kendi adıma söylemem gerekirse beni uzun süre idare eder, ama uzun vadede arkadaştan beklentilerim yüksek olduğu için; sürekli  pil alma fikri hiç hoşuma gitmediğinden sırf bu makina için 4 adet şarj edilebilir kalem pil ve şarj aleti aldım. Uzun vadede maksimum fayda sağlamak için. Henüz makina içinde gelen pilleri 2 ay gibi bi süre kullanmama rağmen bitirebilmiş değilim ama son demlerinde olduğu bir gerçek. 

Ezcümle şunu söylemeliyim ki! İyi ki almışım seni bebek.



1 yorum :

  1. ben de sevdim ara ara yapıyorum pamuk gibi oluyor ayaklar..

    YanıtlaSil