19 Nisan 2015 Pazar

HC HAIR CARE NİSAN AYI ÇEKİLİŞ SONUCU

Selamlar, 

Öncelikle katılım gösteren herkese ilgisinden dolayı teşekkür ederim. An itibariyle HC HAIR CARE (sacbakim.com) sponsorluğunda gerçekleşen çekilişimizin kazananları belli oldu. Gerekli şartları yerine getirip çekilişe katılmaya hak kazananlar arasından bu sefer random yerine geleneksel kura çekimi ile kazananları belirledim. Güzel günlerde kullanılması dileğiyle ;)


 Kazanan arkadaşlar;

Ecefobi ve Kirpik Kız tebrikler. Lütfen gönderdiğim maili en kısa sürede cevaplayıp, isim-adres bilgilerinizi ve sacbakim.com adresinden seçtiğiniz ürünün linkini sponsor firmaya iletebilmem için gönderir misiniz? 





Kazanamayanlar lütfen üzülmesin, Blogumun 2.yılı için hazırlayacağım çekiliş çok kısa zamanda (işlerimden vakit bulduğum an) yayında olacak. 

Sevgiler :))

2 yorum :

  1. çok teşekkür ederimmm, çok sevindim :) bilgilerimi ilettim, tam da saçımın ihtiyacına göre harika bir haber oldu :)

    YanıtlaSil
  2. full beauty arkadaşım ben de bloğuma bekliyorum seni izleyicim olarak katılırsan beni çok mutlu edersin :)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil