12 Ocak 2015 Pazartesi

NOTE PUDRA - 04 SAND

Note markasını keşfetmeye devam ediyorum. Severek kullandığım bir diğer ürünü pudrası. Kapatıcılığı orta düzeyde, benim için yeterli.


Kocaman, ömürlük gramajı ile uzun süre iş görecek benim için. Note ürünlerinin temiz içeriklerinin yanı sıra sevdiğim diğer bi özelliği, sağlam ambalajları, çantaya atıp çıkmalık olması. Kolay kolay kırılma-akma-kokma-tozutma vs. yapmaması. Bu pudra da onlardan biri benim için. İçinde kendi ponponu da olması diğer bi güzel yönü, acil durumlarda kurtarıcı. 




Elimdeki 04- sand (kum rengi) daha çok açık buğday tenlere uyacak bir renk. Benim için biraz hatalı seçim olmuş itiraf etmeliyim, ama kullanmam imkansız bir ton değil, işimi görüyor yine de. İçeriğindeki argan yağı etkisiyle Ankara ayazında sanki cildim biraz daha yumuşak gibi oluyor, tabii ki tek başına ürünlerin içerisindeki yağların etkisi yok, uygun bir nemlendirici kullanmak şart. Parabensiz oluşu da sevdiğim diğer bir yönü. Tüm cilt tiplerine uygun olarak lanse edilmiş. Diğer ciltleri bilmem ama benim cildime uyum sağladı. 







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder