6 Şubat 2014 Perşembe

HELİX-D GÖZ SERUMU

Son 1 yıldır kozmetik dünyasını kasıp kavuran Helix-D sarmalını ben de kullanma şerefine erdim :) (gördüğünüz resimleri serum elime geçer geçmez çektim, şimdi şişenin dibi göründü maalesef) Yüz ve boyun için olan ürünü ile bir kampanya olmasını bekliyorum, araştırmalarım devam ediyor yeni şişeyi almak için...
 

Çift fazlı ürünün teknik detaylarına girip kafa karıştırmak istemem, ben sadece kendi deneyimlerimi paylaşacağım, daha ayrıntılı bilgi ihtiyacı duyanlar için tüm bilgiler, bir tık uzakta :) 



Pompalı şişede kullanıma sunulmuş. İlk elime aldığımda ortasındaki DNA sarmalı şeklindeki ışıltıyı tamamen dekor sanmıştım :) meğersem ürünün en civcivli kısmı olurmuş kendileri. 




 Kullanım önerisi; sabah ve akşam olmak üzere 2 kez uygulamam istenmişti, ben ise; hem gözaltlarım durumunun henüz o kadar vahim olmamasından, hem de ürünü cildin emmesinin uzun sürmesinden dolayı, sadece akşamları uyguladım. Sabah makyaj öncesi cildin emmesini bekleyecek vaktim olmadığından günde 1 kez uygulayarak, 1 şişeyi yaklaşık 6,5-7 ay kullandım. 

Her göz için 1 bezelye tanesi kadar kullanım önerisi olsa da ürün çok yoğun ve etkili, resimdeki miktar her iki göz için de yeterli oluyor. Parmağıma sıktığım ürünü önce her iki fazın birbirine karışmasını sağlayacak kadar karıştırıyorum, sonra yüzük parmaklarım ile hafifçe (ovuşturmadan) göz altlarıma minik dokunuşlarla yediriyorum. 

Bendeki etkisi, sabahları gözaltlarımda oluşan şişlikleri görünür şekilde azalttı, ince çizgilerimin görünümünü hafifletti, henüz kaz ayaklarım yok onun için bi yorum yapamam. Göz altı kapatıcısı daha az kullanır oldum. 

Yol yakınken tedbir almak amaçlı yüz ve dekolte ürününe da başlamak istiyorum, malum eller ve dekolte yaşımızı ilk ele veren yerler, sorunu çoooookkkkk uzun yıllara ötelemek lazım vakit varken... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder