29 Aralık 2013 Pazar

ARALIK 2013 LİLA KUTU



Aralık Lila Kutu benim aldığım 3. kutum

Yine güzel mi güzeliz dedirten bir süsleme ile karşılaştım. :) 


Genel olarak Aralık kutusu tatmin etti beni. Sadece kulak temizleme köpüğüne bir anlam veremedim. Kasım kutusunda da yara-yanık tedavi vs. gibi bir medikal ürün vardı.  Ben çoğu kişi gibi ne gerek vardı kulak temizlik şeysine diye düşünmüyorum, ama bi kullanım videosu çekilmesi gerektiğini düşünüyorum, güzellik kadar temizlik sağlık da önemli, hatta daha da önemli bence... Yanlış kullanımların önüne geçmek için en kısa zamanda bir kullanım videosu çekilir ise, kullanacağım bir ürün, zira kulak çubukları kullanmak hiç akıllıca gelmiyor bana.

Cyrene Organic Shea Butter keşif ürünlerinden biri, bugün pazar temizliğinden sonra ellerime sürdüm, deterjanların tahriş ettiği ellerim bebek totosu gibi yumoş yumoş resmen. Kimyasal içermediği belirtiliyordu bilgilendirme kartında, 50 ml. 29 TL. kokusuz... (diğer aylarda kutudan çıkan bu markanın saç maskesini de beğenmiştim, sanırım uzun süreli ilişkim olacak bu marka ile)

Ozonated Ayak Masaj Losyonu- düşünce güzel ama bi de yanında masajı yapacak birini göndereydiniz demekten alamıyorum kendimi. :) %100 doğal yağlar ve E vitamin içerikli, Lila kutu için özel üretimmiş deneyelim bakalım. Keşke ambalajı şişe değil de Cyrene gibi küçük bir kavanoz olsaydı bence.

Cozmozone Yüz temizleme jeli - henüz denemedim, keşif için yeterli miktarda hazırlanmış tester. 

Kutuyu açınca neredeyse çığlık attıracak ürün olan Tarko kirpik kıvırıcı ve Alix Avien oje bu ayın sürpriz ürünleri. Alışveriş listemde kirpik kıvırıcı vardı, kutudan çıkması tahmin edersiniz ki çok mutlu etti beni. Yılbaşı konseptinden olsa gerek kırmızı oje de işimi görür, simsiz kırmızı ojem yoktu, son kırmızımı beyaz ile karıştırıp pembe yapmıştım :)) 


Yeni yıl sürprizi olarak, hesabımıza 10 TL yüklenmiş, bu kutu yarı fiyata gelmiş oluyor, bu da ekstra güzellik olmuş bence.


Çoğumuzun bildiği üzere Ocak ayı kutusu satışa sunulmayacak,      1 Şubat 2014 Cumartesi saat 11:00 da Şubat kutusunu almak için http://www.lilakutu.com/kutu da hazır bulunalım, ben takvimime not aldım bile :) 

Ocak kutusunun olmayışına çoğu kişi gibi karalar bağlayıp üzülmedim ben, elimde diğer kutulardan biriken henüz bitiremediğim ürünlere 1 ay içinde yenileri gelmeden şans tanımış olacağım (bardağın dolu tarafından bakma mottosu) :))


Bu cicilerin bize ulaşmasında emeği geçen herkese teşekkürler. Yeni kutuları da yakalayabilmek dileğiyle...

Sevgiler :))












Hiç yorum yok :

Yorum Gönder