26 Haziran 2013 Çarşamba

CLINIQUE EVEN BETTER EYES - GÖZ KREMİ

Bugünkü konuğumuz; Clinique Even Better Eyes :)

Gözlerimdeki problemlerim; belli belirsiz çizgiler, yorgun zamanlardaki morluklarım, bol miktarda güneş lekesi ve kuruluk.

Bu arkadaştan 1 tüp bitirdim, düşünmeden yenisini alacağım nadir ürünlerden kendisi. Kreme aşık olmamdaki en büyük etken; kahverengi denilebilecek derecedeki güneş lekelerimi 1-2 tona kadar açtı, yenilerinin oluşmasını engelledi. Oldukça kuru göz altlarımı yağlandırmadan, beyaz yağ butonları oluşturmadan (gerçi benim bildiğim yağ butonları kolesterol belirtisi, çoğu kişinin düşündüğü gibi kozmetik yan etkisi falan değil ama neyse) nemlendirmesi çok başarılı, nemlendirmenin etkisi ile hafif çizgilerim üzerinde de başarılı oldu.

Kremin yapısı gereği cilde yedirmesi çok rahat, tüpün metal başlığı ile soğuk masaj yaparak kullanılması öneriliyor, ben masaj sonrası hafif olarak serçe parmağımla yediriyorum. 

Makyaj öncesi göz altıma aydınlatıcı niyetine de kullanıyorum ve asla güneş gözlüğü olmadan dışarı adım atmıyorum, var olan sorunları gidermeye çalışırken yenilerinin oluşmasının da önüne geçmek lazım....

♥  Sevgiyle kalın  ♥

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder